Prezentowany raport jest drugim raportem niefinansowym (ESG) przygotowanym i opublikowanym przez Transition Technologies MS SA wraz ze spółkami zależnymi: Transition Technologies Managed Services LTD (Wielka Brytania) i TTMS Software Malezja Sdn. Bhd (Malezja).
Na zdjęciu:
zespół TTMS administracja
Przewiń
Podsumowanie
Został on opracowany zgodnie z GRI Standards („in accordance”) w opcji podstawowej („core”). Obejmuje on rok 2021, tj. okres od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku. Nie był on poddawany zewnętrznej weryfikacji audytora, lecz spółka dołożyła wszelkiej staranności, by przedstawione w nim informacje były rzetelne.
Kluczowym elementem tej części raportu jest matryca istotności poszczególnych aspektów społecznej odpowiedzialności.
Otoczenie
Jako TTMS wchodzimy w interakcje z różnorodnymi interesariuszami, wśród których należy z wymienić następujące grupy:
Pracownicy
Administracja, regulatorzy, organizacje branżowe
Społeczność lokalna i społeczeństwo
Rynek i klienci
Rynek kapitałowy
Środowisko naturalne
Rzadkie, sformalizowane kontakty: z instytucjami, dotyczą konkretnych spraw. Częste, nieformalne kontakty: dialog z pracownikami, angażujący w podejmowanie decyzji, dotyczących środowiska i warunków ich pracy. Przykład: decyzje dotyczące biura, jego lokalizacji, formy pracy, czy wybór organizacji, którą firma powinna wesprzeć. Częste kontakty o zróżnicowanym charakterze: z Klientami oraz dostawcami.