Pobierz cały raport

Historia spółki TTMS

1991

Powstanie Transition Technologies Sp. z o.o.

2004

Pierwsze długoterminowe umowy na outsourcing usług IT

2006

Grupa TT tworzy dział Software Solution Centre (SSC) dedykowany realizacji usług IT w modelu outsourcingowym

2010-2014

Rosnący popyt na outsourcing IT. Nowe oddziały w Białymstoku, Lublinie, Koszalinie. Rozpoczęcie współpracy z Roche (2010 r.) skutkujące zawarciem pierwszej umowy ramowej (2013 r.)

2015

Dział SSC zostaje przekształcony w osobny podmiot: TTMS Sp. z o.o.
Spółkę tworzy 92 specjalistów

2016

Powstaje spółka zależna TTMS w Wielkiej Brytanii

Otwarcie dedykowanego centrum obsługi dla Roche w Warszawie

2017

TTMS otwiera biuro sprzedażowe w Dolinie Krzemowej.

Powstaje biuro i spółka zależna TTMS w Malezji

2018

TTMS działa w 8 lokalizacjach w Polsce

2019

Otwarcie nowych biur w USA i Singapurze

2020

Intensywny wzrost mimo pandemii.

Misja:

Dostarczanie najwyższej jakości usług, tworzonych na bazie światowej i krajowej myśli naukowo – technicznej, przy pełnym wykorzystaniu swych umiejętności i doświadczenia dla uzyskania innowacyjności rozwiązań w zakresie Systemów informatycznych.

Nasze wartości

Sukces Klienta naszym sukcesem

Jakość i poszukiwanie efektywnych rozwiązań

Trwałe relacje z Klientami

Kreatywność i innowacja

Przejrzysta komunikacja i wzajemne zrozumienie

Nasze wartości

TTMS za granicą

Przedstawicielstwa Handlowe TTMS:
  • - San Francisco (USA)
  • - Sarasota (USA)
  • - Austria (EU)
Spółki zależne TTMS:
  • - Londyn (UK)
  • - Kuala Lumpur (Malezja)

TTMS za granicą

Najczęściej wykorzystywane rozwiązania technologiczne

Działanie TTMS skoncentrowane jest na wykorzystaniu najnowszych i najbardziej zaawansowanych technologii informatycznych. Świadczymy nasze usługi korzystając m.in. z:

Platformy Salesforce

najlepszego na świecie rozwiązania w chmurze służącego zarządzaniu relacją z klientami i odbiorcami, które jest dedykowane wsparciu obszarów sprzedażowych i marketingowych małych, średnich i największych przedsiębiorstw;

Adobe Experience Manager (AEM)

wiodącej platformy umożliwiającej budowanie największych, najbardziej złożonych, wielojęzykowych portali internetowych, którą wspierają rozwiązania związane z automatyzacją marketingu, personalizacją doświadczeń potencjalnych klientów firm

E-learning

kompleksowe, wielokanałowe rozwiązania służące doskonaleniu pracowników on-line

i inne:

 

rozwiązań chmurowych Microsoft;

 

systemy klasy Enterprise;

 

Artifitial Inteligence / Data Science;

 

Business Intelligence;

[GRI 102-2]